Informatie

Oproep

ToothCamp komt tot stand met hulp van sponsoring en vrijwilligers. Er is de afgelopen jaren ongelooflijk veel ingebracht door mensen en bedrijven, zie het lijstje hieronder.

Voor 2023 is de eerste hulp toegezegd door KNMT en hopen we weer voldoende mondzorgpraktijken, studenten tandheelkunde en anderen aan te spreken. Wil je een klas sponsoren om naar ToothCamp te gaan, wil je meehelpen op het evenement of heb je een goed idee? Laat van je horen via info@toothcamp.nl.  

Met dank aan….

  • Super enthousiaste medewerking van de RAI en Brabanthallen. Zij stelden ruimte, materialen en hulp ter beschikking
  • Studenten van ACTA, Groningen en Nijmegen; enthousiast om te helpen als vrijwilligers. Ze kwamen zelf met ideeën voor proefjes
  • ToothCamp was onderdeel van het lustrum van Archigenes in Groningen
  • Prikkelende teksten van De tandarts ( preventicus ) die in zijn werkzame leven veel tekstuele aandacht aan pubers heeft besteed 
  • Muziek en Rapteksten
  • Een VJ vol mooie beelden
  • Sponsoring van een vormgever
  • Sponsoring van een bedrijf dat banners en andere bedrijfsuitingen maakt 
  • Tandheelkundige teams die komen helpen en voorlichting komen geven
  • MAD professors en vakmensen als sprekers
  • Pharmeon voor de website
  • Steun van het Ivoren Kruis
  • Steun van de KNMT
  • Diverse ideeën voor de proeven
  • Steun van de NVM voor vervoer
  • Steun van ToothCamp praktijken die scholen sponsoren
  • GROOT enthousiasme voor dit idee bij iedereen die hiervan hoort


De RAI over ToothCamp:

“Waarom ik het ToothCamp initiatief zo toejuich is omdat de bewustwording van het belang van de juiste tandverzorging bij kinderen, net zoals bij het leren lezen, niet vroeg genoeg kan beginnen. Daarnaast is het een innovatief idee om het beursconcept te verrijken. Een beurs is niet meer een plek waar alleen maar productinformatie wordt gegeven. Het gaat verder. Het is een platform waar verbindingen worden gelegd. Eén van onze strategische pijlers is Innovatie en daarom zijn wij als RAI zeer blij met initiatieven zoals deze en dragen hier graag een steentje aan bij.”

Bart van der Heijden, Manager Organizer Services